1 stycznia 2016

Poduszka w stylu skandynawskim.



Zrobiłam ją z 3 motków włóczki EXPRESS w pięknym kolorze mlecznej czekolady.
Jeden 200 g motek ma 25 m włóczki.
Tą włóczkę można wykorzystać też do robienia dzianin, do których zamiast drutów używa się rąk.
Nie próbowałam jeszcze tej techniki , ale byłoby to ciekawe doświadczenie.




Do zrobienia  poduszki potrzebne mi były druty nr 20.
Opisowo można ten rozmiar określić iż jest to grubość kija do miotły.




Choć  nabrałam tylko 16 oczek , to moja radość z prostego zrobienia tej poduszki 
szybko minęła.
Pierwszy  raz  prowadziłam walkę z drutami i włóczką i żałowałam, że w obecnej chwili nie jestem wielkoludem  i nie posiadam ,, wielkoludzich'' łap,które ułatwiłyby pracę.




Po zrobieniu prostokąta na poduszkę , pozostał dylemat jak ją zszyć .
 Poradziłam sobie rozdzielając włóczkę na 2 pasma , co było proste,następnie połączyłam
wszystkie elementy przy pomocy grubego szydełka.


Na koniec wystarczyło związać ją szydełkowymi troczkami
i miękka ,miła w dotyku poduszka jest gotowa.
Wymiary poduszki szerokość 40 cm , wysokość 35cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz