8 kwietnia 2015

Dżinsowa torebka

To temat zupełnie nie włóczkowy, ale kilka par przetartych dżinsów oraz skórzane uchwyty ze zniszczonej torebki skłoniły mnie do uszycia takiej torebki.



Pomysł na wykonanie tego fasonu zaczerpnęłam  kattastudio.blogspot.com/. Mój projekt posiada inne uchwyty.




Aby uszyć taką torebkę zużyłam 2 pary dżinsów, flizelinę aby podkleić łaty,uchwyty ze starej torebki oraz z tej samej torebki wewnętrzną podszewkę dzięki temu nie musiałam wszywać kieszonek bo były już gotowe.





Wymiary gotowej torebki to szerokość 38 cm oraz wysokość 43 cm, długość uszu bez kółeczek
 50 cm, wysokość całej torebki to aż 70 cm.




Jak na moje niewielkie doświadczenie  krawieckie torebka wyszła dobrze aczkolwiek nie perfekcyjnie, ale bardzo ją polubiłam i nie tylko ja.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz