20 stycznia 2015

Worki dwa w odcieniach różu, fioletu, brązu


Do zrobienia dwóch workowych czapek potrzebne były dwa motki Magicznej włóczki. W swoim życiu wykonałam już wiele czapek, ale w żadnej nie czułam się dobrze. Jak tylko zobaczyłam zdjęcie wzoru przedstawionego w BURDZIE - pomyślałam: "to coś dla mnie". Miałam rację. Ten wzór jest dla mnie!
                                  
Inspiracja wraz ze wskazówkami wykonania

Czapki zostały wykonane na drutach nr 9 podwójną nitką. Ważne jest, aby przy rozpoczęciu robótki  dopasować odpowiednio kolory.

Piękna włóczka w niezwykłych kolorach

Efekt jest następujący. Tak wyglądają bliźniaczki.

W workach - ujęcie od tyłu

W workach - ujęcie z boku

Starsza modelka w kolorowej czapie

Młodsza modelka w kolorowe czapie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz